Sinds 1 september 2019 is VOIP via ISDN niet meer mogelijk. Elk bedrijf werkt hierdoor via VOIP. VOIP staat voor Voice over IP: bellen via internet. VOIP telefonie is via meerdere manieren aan te sluiten. Dit kan nog steeds met een telefooncentrale bij u op kantoor maar ook met een telefooncentrale in de Cloud. Compete biedt enkel telefooncentrales uit de Cloud aan. Hosted VOIP is aan te sluiten door middel van 4G of een netwerkverbinding. Daarom is het ook mogelijk om heel gemakkelijk via meerdere locaties gebruik te kunnen maken van VOIP telefonie.
Compete biedt haar klanten een telefooncentrale in de cloud. Het bellen vanuit de cloud biedt flexibiliteit voor de organisatie. Maandelijks kunt u gebruikers op- en afschalen. Functionaliteiten worden alleen gebruikt en betaald wanneer u dit nodig heeft waardoor uw kosten beheersbaar worden.
Door met een telefooncentrale in de cloud te werken heeft u oneindig veel mogelijkheden voor uw gebruikers. Heeft u een verkoop binnendienst en zoekt u daarom bijvoorbeeld voor hen de mogelijkheden tot een callcenter, dan is dit mogelijk tegen een vast en klein bedrag per maand. U betaalt daadwerkelijk de afname per functie per gebruiker. U kunt dus nu gebruik maken van enterprise functionaliteiten tegen minieme kosten.
De zakelijke telefonie is verbonden door middel van internet. Het houdt in dat u internetconnectie nodig heeft en u kunt bellen. Gelukkig heeft elk bedrijf tegenwoordig een dataverbinding, u kunt onze telefonie dus direct gebruiken.
Aan de hand van een geïnventariseerd belplan kunnen wij bepalen wie op welk telefoonnummer bereikbaar is en wat bijvoorbeeld het doorschakelnummer is van de gebruiker.
Hosted VOIP kan op verschillende manieren ingezet worden. U kunt dit doen door zoals gebruikelijk een toestel op een bureau te plaatsen of u kunt een app op uw mobiele telefoon of laptop installeren zodat u altijd bereikbaar bent op uw zakelijke nummer, ongeacht de plek. Het is dus zelfs mogelijk om VOIP zakelijk in het buitenland te gebruiken (zonder extra kosten).
Heeft u al telefoonnummers tot uw beschikking? Geen probleem, wij kunnen deze telefoonnummers verhuizen naar onze telefooncentrale zonder enige downtime. Daarnaast kunnen wij ook extra telefoonnummers en nummerblokken voor u activeren.
Wanneer uw telefooncentrale toe is aan vervanging, u wil besparen op uw telefonie of u uw bereikbaarheid naar een hoger plan wil trekken, plan dan een afspraak in met één van onze medewerkers.